Zet jouw website bezoekers aan tot de gewenste conversie: een online aankoop, invullen van het contactformulier of inschrijven op je nieuwsbrief? Kunnen zij de website op de juiste manier doorlopen? En waarom klikken bezoekers op een bepaald moment weg van jouw website? Europe Web Media is specialist in het monitoren van klikgedrag. Met Conversie optimalisatie kunnen wij uw website ‘vriendelijker’ maken voor de bezoeker. Niet relevante onderdelen worden in overleg verwijderd. Pagina’s die niet bekeken worden, krijgen een andere inhoud of een andere plaats.

Waarom Conversie optimalisatie?

Je wilt het je websitebezoekers zo gemakkelijk mogelijk maken. Doel is dat zij overgaan tot actie, ofwel een conversie.

Hierbij is het credo ‘meten is weten’ erg belangrijk:

  • Wat is het huidige conversiegedrag op jouw website?
  • Welke pagina’s van de website presteren het beste en welke het minste?
  • Kunnen bezoekers de conversiepagina’s gemakkelijk bereiken?
  • Waarom en waar verlaten bezoekers de website?

Uitgangspunt bij Conversie optimalisatie is de vraag: hoe kunnen we de gebruiksvriendelijkheid en overtuigingskracht van jouw website optimaliseren en uw online winst verhogen? Europe Web Media adviseert, implementeert en monitort om de conversie op de website te verbeteren. Wij testen regelmatig of de landingspagina’s aanzetten tot de gewenste actie bij de bezoekers.

De voordelen

• Gebruikersvriendelijke website
• Meer bezoekers die overgaan tot gewenste actie
• Verhogen van de waarde per bezoeker
• Behalen van de gestelde online marketingdoelstellingen

Conversie optimalisatie

Een goede internetstrategie stopt niet bij het aantrekken van geinteresseerde bezoekers. Natuurlijk wil je ook online resultaat boeken. Maak het de klanten gemakkelijk om over te gaan tot de actie die je wenst. Laat zien dat je de bezoekers van jouw website serieus neemt door te kiezen voor Conversie optimalisatie. Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies.