E-mail Marketing is niet dood, je dient er alleen op de juiste manier gebruik van te maken. Het is een fabel dat consumenten marketingemails niet langer openen, het is echter wel van belang deze op de juiste manier vorm te geven.

Analyse van de resultaten

Onze specialisten op het gebied van E-mail Marketing weten als geen ander wat er aanspreekt in titels en de verdere inhoud van emails. We optimaliseren de verschillende onderdelen, zodat de doelgroep maximaal opent en vervolgens ook daadwerkelijk klikt. We meten alle campagnes en analyseren de resultaten, zodat we steeds weer een stapje verder komen. Blijven de resultaten achter, of komen we opvallende zaken tegen? Dan duiken we dieper in de analyse, zodat je altijd optimaal gebruik kunt maken van E-mail Marketing.

Maximale conversie

We stellen doelen, zetten de campagnes voor je op en meten de resultaten. Op die manier optimaliseren we de conversie binnen E-mail Marketing, waardoor je kunt rekenen op een uitstekende respons op de emails die we voor je versturen. We denken mee over de juiste indeling van nieuwsbrieven, stellen de titels vast waarop je doelgroep het best reageert en plaatsen de juiste klikbare links om toe te werken naar een maximale conversie.

Wil je maximaal gebruik maken van E-mail Marketing en ben je benieuwd wat daar bij komt kijken? Neem vrijblijvend contact met ons op, zodat we je er enthousiast meer over kunnen vertellen.